neděle 21. prosince 2014

Prakticky libovolné rozměry O-kroužků na gumičkový unašeč

Na několika modýlcích máme použit tzv. gumičkový unašeč vrtule. Na ten jsou potřeba gumové O-kroužky vhodné velikosti. Obvykle jsem je kupoval v různých hobbymartketech (OBI, Bau*, Hornbach,...). Mimo to. že tam jsou dosti drahé, málokdy mají vhodné velikosti.
Tak jsem se pokusil najít možnost nákupu na internetu. Zprvu se zdálo, že to nebude průchozí, měli to ve velkoobchodech a všude chtěli odběry minimálně  za tisíce korun. Narazil jsem potom na www.gufero.com.

Lze si tam vybrat prakticky libovolný průměr kroužku, vždy s několika tlouštkami. Nejčastěji používáme průměry 20,18 a 16mm, podle síly kořenu vrtule. Materíál jsem vybral NBR, zdá se. že je to správně (je přitom nejlevnější).

Zkusil jsem objednat a do 48h jsem měl vybrané kroužky doma. Stálo to 53Kč za 150ks různých O-kroužků plus poštovné.
V hobbymarketech by to stálo tak cca 500Kč a hlavně: většinu velikostí by neměli.

Podotýkám, že nejsem nijak spojen s tím internetovým obchodem, jen jsem chtěl dát informaci pro podobně "postižené". Možná se to dá koupit i výhodněji, ale tohle mi připadá O.K.

  

Žádné komentáře:

Okomentovat