Objednal jsem si (na e-shopu Zoneru) nějaké knížky. Objednávka měla dodací adresu do firmy. Pošta po cestě poškodila obal balíčku.
Začaly se pak dít věci:
- Pošta odmítla balíček doručit, prý když je poškozený, tak adresát musí na poštu to vyřídit. Vůbec nechápu, proč by měl adresát být povinen řešit problémy, které si pošta způsobila sama.
- Rozhodl jsem se ale, že se na poštu přeci jen vypravím - jiná možnost byla jen balíček nepřevzít a oni by jej pak poslali zpět. Připadalo mi to poněkud zbytečné, tak jsem si pro balíček došel.
- Paní u přepážky mi nechtěla balíček vydat, neboť jsem s sebou neměl razítko. Prý jedině s razítkem, nebo s plnou mocí.
- Zeptal jsem se paní, jestli jako jednatel firmy opravdu nemohu převzít zásilku, která byla adresována na dobírku do firmy na mé jméno.
- Paní to vyřešila poněkud překvapivě: dala mi vyplnit papír, že já jako jednatel zplnomocňuji sám sebe převzetím zásilky. Naštěstí netrvala na tom, že i na tomhle papíře musí být razítko - i když tam na to byla kolonka.
- Pak jsem ještě musel podepsat papír, že nebudu na poště vymáhat náhradu škody, zaplatit dobírku a konečně jsem si mohl ty knížky odnést.
Někdy už nemůžu uvěřit, jak se některé firmy chovají, hlava už to nebere.
Žádné komentáře:
Okomentovat