úterý 23. srpna 2016

Blackberry: opakované hlášení "Je třeba zadat informace o účtu..."

Přihodila se mi nemilá věc: poškodil jsem svůj Blackberry Classic navlhnutím. Po té, co jsem zjistil, že mi jej nikde neopraví, koupil jsem nový.

Podařilo se mi pomocí USB kabelu a SW Blackberry Link stáhnout zálohy původního Classsicu a nahrát do nového. Vše proběhlo perfektně, kromě přensesení údajů o účtech v aplikacích. To proběhlo nějak na půl - účty se přenesly, ale hesla nikoli. To by se dalo chápat jako bezpečnostní opatření.

Zadal jsem tedy znovu u všech účtů hesla a vše začalo fungovat. Jediný problém, který mne začal čím dále více "vytáčet" byly hlášky: "Je třeba zadat informace o účtu. Vaše přihlašovací údaje pro účet se změnily nebo jsou nesprávné. Aktualizujte tyto údaje a zkuste to znovu.", objevující se po 6 tak 1-2x denně, každá se zvukovou "fanfárou", typicky po připojení na WiFi. Nepodařilo se mi najít, kde zakázat protivné zvukové projevy této hlášky.

V Blackberry Hubu se vždy objevily záznamy, po jejichž rozbalení se buďto spustila příslušná aplikace a nebylo jasné, co udělat, nebo, (častěji) zatuhlo příslušné "okno".

Nakonec jsem na webu našel postup, který, zdá se, problém odstranil:
  1. Z Blackberry Worldu stáhnout a nainstalovat aplikaci Accounts Cleaner.
  2. Spustit staženou aplikaci
  3. "Zlobivé" účty buď smazat, nebo pomocí editace řádku s heslem zrušit příznak povinného hesla.
  4. Pro účet Google Talk, se kterým si aplikace neporadí, je nutné aplikaci Google Talk odinstalovat (a ev. znovu nainstalovat)

Žádné komentáře:

Okomentovat